streda 4. mája 2016

365 dní – jeden Rok

Dnes presne pred jedným rokom ma nakopol môj naj priateľ Roman na to, aby som začala písať blog.

Jeden rok niekedy míľnik v našich životoch, niekedy 365 ťažkých skúšok, niekedy prechádzka, niekedy boj no pre mňa to bol každý deň inšpirovaný vami moji milý kamaráti, známi, kolegovia vy ste mi boli a ste inšpiráciou, 365 príbehov písaných životom, skúsenosťami, zážitkami.

Každý deň sa niečo udialo, čo ma inšpirovalo napísať. Každý deň sa odohral dej a boj životom, sen či uskutočnenie výziev čo nám predkladá život.

Nové priateľstvá, nové podnety, nové výzvy, Vy ste tí, čo ma posúvate vpred. Veľa otázok a odpovedí, veľa komentárov a veľa rád od Vás a pre Vás. Vážim si každého jedného a každú radu či podnet.

 Začíname ďalších 365 dní, príbehov a inšpirácií. 
No jedno slovo sa mi tlačí z úst a to: 

ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára