utorok 9. februára 2016

Krása.

Rozhodla som sa napísať  o kráse. 

Čo je to krása? Je to zvláštne otázka. Mnoho ľudí si pod ňou predstaví krásu vonkajšiu, máme ju  dennodenne, predkladanú v televízií, medzi mladými ľuďmi ale je to naozaj všetky krása? Podľa mňa nie. Podľa mňa by sa krása dala deliť na krásu vonkajšiu a krásu vnútornú. Malo by to tak byť, pretože človek nie je krásny len zvonku, ale aj vo vnútri. Alebo snáď nie?

Čo je vonkajšia krása? Veľa ľudí povie, že je to ľahká otázka. 
Kamarátka by mi povedala, že sú to atletické krivky chlapa a podobne. Kamarát, že žena ladných kriviek.  Ale ono to nie je pravda. Prečo? 
No pretože každý si pod tým predstaví niečo iné. Veď každej žene sa nepáči rovnaký typ muža. Keby to tak bolo, tak by sme sa asi navzájom pozabíjali. Každá osoba má svoj ideál. Len ten jeden a ten svoj . 
Tak isto je to u mužov. Aj keď tam je to do istej miery jednoznačné. 
Všetci túžia po dokonalej blondíne, so žensky vytvarovanou postavou, veľkými prsiami, dlhými vlasmi ale je to tak aj v reáli? 
Koľko z nich ju naozaj má? Ale jedna zvláštnosť tu predsa je. 
Kým ženy by sa umlátili pre jedného chlapa, neváhajú použiť šialené praktiky, muži len tíško pozerajú ale mužne si podávajú ruky a gratulujú. Teraz mi to vyčarilo úsmev. Verím, že aj Vám (hlavne u mužov, keď si predstavia tie šialenosti žien pre jedného chlapa).

No ako som písala u krásy vonkajšej, že nie je stála krása pre každého, tak to platí aj u krásy vnútornej. Každý má iný ideál vnútornej krásy. Myslím tým v povahe ľudí. O vážnych veciach nežartujú, ale hovoria pravdu aj keď bolí, no poznáte to príslovie: „ radšej ma zraň pravdou, ako žiť v klamstve“, poznajú svoje medze a vedia kedy prestať, nie sú arogantný, ani sebecký a neboja sa o svojich citoch hovoriť nahlas, vedia pomôcť, ale čo je hlavné vedia rozosmiať, pohladiť, pomôcť a nemusia sa búchať do hrudí, čo všetko robia, ale ich činy hovoria samé o sebe.

To je moja vnútorná krása náprotivku. Ale je to len môj názor. Samozrejme, keď budem s niekým hovoriť, môže slovne použiť rovnaké výrazy, ale pri sebe v duši si pod tým predstaví niečo iné. 
Predstaví si svoj originál, ktorý nikto nenapodobní.

Krása je ošemetná a tajomná. Je miestnosť, do ktorej sa môže vstupovať len po jednom alebo v pároch, ktoré sú ako jeden.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára