pondelok 20. júla 2015

Citát: "Chceš realizovať svoje sny? Prebuď sa!" (Rudyard Kipling)

Tak s týmto citátom určite súhlasím, lebo ak človek žije len v predstavách, nemôžu sa mu sny nikdy vyplniť. To je prostý fakt, a keď ten dotyčný pre svoje sny nič neurobí, nemôže počítať s úspechom.  Ono snívať je totiž strašne jednoduché. Ja o tom viem svoje, pretože osobne tiež strašne rada snívam. Ako v noci, tak aj cez deň. Snívam o svojej budúcnosti, o svojom úžasnom a perfektným živote, ale viem, že takto to asi nikdy v skutočnosti nebude. Na druhú stranu túžim aj po veciach, ktoré zase až tak nesplniteľné nie sú. Možno sú len zle realizovateľné.
Snívať sa dá samozrejme o všetkom. Môžem fantazírovať o vďačností ľudí okolo mňa, o tom, aby  ma v práci brali vážne, o tom aby moji najbližší boli na mňa hrdý . Občas aj ja o takomto snívam.                        Ale prejdime od mojich predstáv radšej k realite. Pretože tá je oveľa tvrdšia. Reálny život totiž iba paroduje moje sny. Viem, že keby som len sedela doma a snívala o všetkých tých dokonalých veciach, nikdy by som sa k nim ani nepriblížila.  Preto som rada, že som žena činu a vždy sa snažím svoje sny a ciele si vyplniť. Či už je to najmenší prkotina, vždy, keď je to môj najbližší sen, chcem si ho splniť a väčšinou sa mi to aj podarí.  Ja si sny totiž plním vždy, keď dokážem prekonať sama seba. Keď som napríklad vyšplhala v telocviku na tyč alebo keď som sa naučila lyžovať ... Ale sen som si splnila aj vtedy, keď som sa úprimne a od srdca dokázala pozrieť človeku ktorý mi  zničil život priamo do očí. Bola som pripravená to urobiť, ale pretože je reálny život oveľa ťažšíí ako v mojich predstavách, zase tak jednoduché to nebolo. Ale zvládla som to a prekonala samu seba. Svoje sny si plním aj tak, keď chcem niekoho potešiť. Snívam o tom, že by to bolo dobré, avšak ak sa budem snažiť to zrealizovať, už nestačí len snívať, ale musím zobrať odvahu. A ten pocit, keď sa mi to podarí, je neopísateľný. V ten okamih si totiž môžem povedať, že som si splnila svoj vlastný sen a navyše potešila niekoho, koho mám rada.
A je určite oveľa lepšie prežiť svoj sen ako presnívať svoj život, pretože sny sa majú snívať a život sa má žiť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára