piatok 11. marca 2016

Citát: 
"Úsmev je svetlo, ktoré pri pohľade do očí naznačí, že srdce je doma." 
(Louis Schmidt)

Pri zamyslení nad týmto pekným a pravdivým citátom sa mi na tvári objaví úsmev. Nie každý úsmev ale vždy vypovedá o tom, že srdce je doma. 

Existuje milión úsmevov, ktoré môžete na tvári človeka vidieť. Nie vždy sú však úprimné, mnohokrát sú nútené a ľudia sa nedokážu radovať z maličkostí.
Je to najjednoduchšia vec, ktorú môžeme urobiť pre zlepšenie svojho dňa aj dňa ostatných, niečo, čo v krátkosti povie veľa. 
Dokážeme si vôbec predstaviť svet bez úsmevov?

Úsmev ale môže aj zraňovať. Môže zraniť, keď sa nám niekto vysmieva kvôli hlúpej chybe, ktorú sme urobili, alebo sa nad nami len povyšuje. Ale aj takí ľudia sa dostanú do situácie, keď úprimný, milý úsmev bude to, čo práve potrebujú. Vo smutných okamihoch, alebo len vtedy, keď máme za sebou ťažký deň alebo zlú skúsenosť nás úsmev aj od niekoho, koho nepoznáme, môže povzbudiť a dodať nádej, že všetko zase bude v poriadku, že bude lepšie.


Svetlo v mojich očiach, ktoré hovorí, že moje srdce je doma je vidieť vtedy, kedy som s tými, čo mám veľmi rada, kedy sa cítim v bezpečí, keď som doma. Aj keď je polovica Vášho srdca  tisíce kilometrov ďaleko, môže byť  svetlo vo Vašich očiach nie  vždy úplne jasné. 

Preto sa veľmi tešte, až všetci, ktorých z celého srdca zbožňujete, budú pohromade a  tak  budete môcť svojím úsmevom prežiariť celý svet a povedať, že Vaše srdce konečne dorazilo domov.

Rozdávajte úsmev každý deň, lebo neviete komu práve ten Váš môže pomôcť v ťažkom období.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára